به ایران سبزمن خوش آمدید

چو ایران نباشد تن من مباد

۱۳۸۸ تیر ۲, سه‌شنبه

نماینده مردم تهران رو باش!!!(چقدر هم شبیه آقای احمدی نژاد هستند)


به نقل از همه خبرگذاریها 95% از تهرانیها طرفدار مهندس موسوی هستند و به ایشان رای دادند حال ببینیم نظر نماینده تهران در این خصوص چیست
- اسماعیل کوثری نماینده تهران گفت: موسوی با حمایت فرزند شاه مخلوع، جا پای بنی‌صدر گذاشته است.

اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به اینکه امروز تمامی عناصر ضد انقلاب، منافقین و حتی فرزند شاه مخلوع نیز از موسوی حمایت می‌کنند، اظهار داشت: متاسفانه موسوی به علت درک ناصحیح از موقعیتی که به وجود آورده و از طرفی بی‌توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب باعث شده که این جریان‌ها از او حمایت کنند.

وی گفت:حمایت فرزند شاه مخلوع از موسوی یا اینکه آنان خود را در کنار او ببینند، نشان‌دهنده این است که موسوی نمی‌خواهد جایگاه خود را در نظام حفظ کند و به دنبال این است که از ضد انقلاب و کسانی که سابقه‌ای جز خیانت به کشور نداشتنه‌اند، استفاده کند.

وی افزود: موسوی که مدعی نخست وزیری زمان امام است برایش بسیار زشت است که حامیان او منافقین، بهائیان و سلطنت‌طلبان و فرزندان پهلوی باشند.

کوثری توضیح نداد چه میزان از 13میلیون رایی را که ستاد انتخابات اعلام کرده به موسوی داده شده، متعلق به منافقین و بهاییان است.

پاورقی"

به حر حال خدا رو شکر انتخابات مجلس هم در راه است با این اوضاع هم بعید میدونم که کسی دیگه جرات تقلب داشته باشه

آخه قربونت برم آقای کوثری خیلی از برادرانی که خیانت هم به قول شما نمیکنند فقط بعضی وقتها میریزن تو خیابون زن و بچه مردم رو میکشن و کلت به کمر میبندند و دچار اختشاش میشن هم الان طرفدار شما هستند
واسه شما هم خیلی زشته ها (مراقب خودتون باشید)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر