به ایران سبزمن خوش آمدید

چو ایران نباشد تن من مباد

۱۳۸۹ اسفند ۱, یکشنبه

رسایی: موسوی و کروبی دستگیر می‌شوند، هوادارانشان هم هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند


حمید رسایی وعده داد که موسوی و کروبی دستگیر می‌شوند و گفت که هواداران آنها هم هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند. سایتی که این نماینده حامی دولت با آن مصاحبه کرده هم خواستار خون‌ریزی و کشتار معترضان در ایران شد.

این نماینده وابسته به جناح احمدی نژاد در مجلس هشتم که با صراط نیوز گفت‌وگو می‌کرد، در واکنش به حضور گسترده‌ی مردم در راهپیمایی ۲۵ بهمن، به هتاکی به این دو رهبر سبز پرداخت و گفت: “من معتقدم که امریکا و اسرائیل در ایران سفارتخانه ندارند که منافع آنها را تامین کنند اما سفیر دارند.”

وی افزود: “سفیر امریکا و اسرائیل در کشور ما، موسوی و کروبی به صورت علنی و خاتمی به صورت غیر علنی هستند و تمام اقدامات آنها در راستای حفظ منافع امریکا و اسرائیل است.”

رسایی در ادامه بدون اینکه سندی برای چنین ادعای گزافی مطرح کند، صرفا گفت: “مستندات بسیار زیاد است و آن مصلحتی که قبلا بود، الان دیگر وجود ندارد.”

او همچنین در پاسخ به این سوال صراط نیوز که “آیا امکان دارد پس از دستگیری موسوی و کروبی و خاتمی دوباره اغتشاش ایجاد شود”، گفت: “به هیچ وجه! هواداران آنها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.”

وی در عین حال اظهارات برخی دوستان خود مبنی بر اینکه معترضان هیچ پشتوانه مردمی ندارند را زیر سؤال برد و گفت: “آنها در طول ۳۲ سال گذشته در حال آشوب و اغتشاش بوده‌اند، ولی پشتوانه داخلی نداشتند، باید پشتوانه داخلی را از آنها گرفت که بهانه نداشته باشند.”

پیش از این هم اظهارات برخی حامیان دولت از سوی برخی دیگر از آنها تکذیب شده بود، از جمله ادعای مرگ جنبش سبز، که پس از ۲۵ بهمن تقریبا به طور کامل فراموش شده و دیگر صحبتی از آن نمی‌شود.

صراط نیوز که این مصاحبه تحریک‌کننده را با نماینده وابسته به دولت انجام داده، همچنین تیترهایی همچون “باید که شست با خون، اشرار فتنه‌گر را” و “ایران؛ تشنه انتقام از جنایتکاران فتنه‌گر بود” را برای مطالب خود علیه جنبش سبز انتخاب کرده است.

این سایت و بسیاری رسانه‌های دیگر جناح اقتدارگرا که همگی مورد حمایت آشکار دولت قرار دارند، در حالی به طور آشکار و با پشتوانه حکومتی به فعالیت در مسیر قانون‌شکنی و خشونت‌پراکنی می‌پردازند که در سمت دیگر، معتدل‌ترین بخشهای اصلاح طلبان هم از داشتن رسانه مستقل و آزاد محروم‌اند.

جالب و البته تأسف‌بار این است که این رسانه‌های مورد حمایت دولت احمدی نژاد، از سوی به طور علنی ترویج خون‌ریزی و کشت و کشتار می‌کنند و از سوی دیگر، دست‌رنج و نتیجه عملی اقدامات خود – یعنی قتل شهیدان سبز – را به گردن تظاهرکنندگان می‌اندازند و برای مقتولان، کارت بسیج هم صادر و تشییع‌شان‌ نیز می‌کنند.

برخی سایت‌های اقتدارگرا، در بین رقابت‌ها و افشاگری‌های درونی خود، فاش کرده‌اند که سایت مبلغ کشت و کشتار (صراط نیوز) به حسین شریعتمداری و نزدیکان او تعلق دارد. حسین شریعتمداری چند روز قبل، در اظهاراتی سخیف، یکی از قربانیان خشونت‌پراکنی‌های امثال این سایت را جاسوس خود معرفی کرده بود!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر